Ez a weboldal sütiket használ.
Segítőkész ügyfélszolgálatuk van
Jó kézbesítési arányt érnek el, tapasztalataim szerint a legjobbat
Nagyon rugalmas, testre szabható rendszerük
Rengeteg gyönyörű sablon
Előregyártott folyamatok
Extrán jól követhető működés
Telefonról is adminisztrálható
Szuper összekötés, az Unassal: vásárló és rendelés adatok
Kétirányú adatszinkron az Unassal
Ügyes automatizmusok
A végtelenségig finomhangolható, de az alapbeállításokkal is pompás
Ha rendszeresen hirdetsz, tudod, hogy mennyire elszálltak a hirdetési árak.
Azt is tapasztaltad, hogy a PPC kampányok mérhetőek ugyan, de sok esetben szőnyegbombázást hajtasz végre, azaz vaktában lövöldözöl az érdeklődőkre, homályos feltételek mentén.
A hírleveledre viszont azok iratkoznak fel, akiket tényleg érdekel amit csinálsz.
Ezért fontos a hírlevél rendszer.
Az egy főre vetített vevőszerzési költséged drasztikusan lecsökken, és ezt a pénzt másra fordíthatod.
Pontosabban mérhetők a számai.
Személyesebb.
Azonnali visszajelzést kapsz,
A/B teszteléssel optimalizálhatod ingyen, nem pedig az üres kattintások kifizetésével.
Sokkal többet mondhatsz el, mint egy keresőszavas vagy banneres hirdetésben.
Sok jó hírlevél megoldás van, de mindegyik egy picit más. Viszont az UNAS-os ügyfeleim az elmúlt évek alatt egytől-egyig a MailerLite levelezőnél állapodtak meg.
Hosszasan tudom fejtegetni. Dióhéjban annyi, hogy olyan kézre álló, egyszerű és magától értetődő a működése, hogy a használata minimális informatikai tudással sem jelent gondot senkinek.
Van egy ügyfelem, akinek a munkája nagyon nagyon távol áll a hírlevelektől, mégis ez az egyik legjobban működő bevételszerző csatornája. Egyszer úgy alakult, hogy küldött volna hírlevelet, de sajnos nem voltam gépnél. A bíztatásomra megpróbálta maga összerakni a levelet egy korábban küldött levél átírásával.
Pár perc telt csak el, és meg is jött a mobilomra a tökéletes, mobilra is optimalizált hírlevél.
De ahhoz, hogy mindenki a számára a tökéletes hírlevelet kapja a megfelelő időben (tudod, 4p), még van egy hiányzó láncszem.
Ezt most megoldottuk neked.
Innentől akár az év minden napján automatikusan kimehet minden vevőd számára a tökéletes, egyedi tartalmú hírlevél. Nem untatjuk őket számukra felesleges ajánlatokkal.
Ha eddig minden érthető volt, csak olvass tovább nyugodtan. Ha elakadtál, kattints erre a gombra!
Minden elvesztegetett perccel a konkurenciád jut előnyhöz!
Minden másra ott van a Hírleveles.
ALAPFUNKCIÓK | Belépő | Beállás | Ismerős | Komplett |
---|---|---|---|---|
Létrehozzuk az Ilove.hírleveles rendszerében a profilodat | Igen | Igen | Igen | Igen |
Összekötjük az Unas webáruházaddal | Igen | Igen | Igen | Igen |
Létrehozunk egy MailerLite fiókot, hogy ne neked kelljen | neked kell | Igen | Igen | Igen |
Beállítjuk a feliratkozási és leiratkozási szabályokat | neked kell | Igen | Igen | Igen |
Készítünk egy arculatra szabott levélsablont | neked kell | Igen | Igen | Igen |
Szinkronizáljuk az adatokat | neked kell | Igen | Igen | Igen |
Elvégezzük a szükséges DNS módosításokat | neked kell | Igen | Igen | Igen |
Beállítjuk az UNAS és a MailerLite közötti adatcsere mezőket | neked kell | Igen | Igen | Igen |
VÁSÁRLÓKEZELÉS - SZEGMENSEK | Belépő | Beállás | Ismerős | Komplett |
---|---|---|---|---|
Javaslatot teszünk esetleges további, | neked kell | neked kell | Igen | Igen |
Készítünk egy javaslatot a szegmentált felhasználóknak | neked kell | neked kell | Igen | Igen |
Létrehozzuk a megfelelő pop-up ablakokat és | neked kell | neked kell | Igen | Igen |
Szegmentálási szempontok kidolgozása | neked kell | neked kell | Igen | Igen |
Megtervezzük és kivitelezzük a szegmentálási beállításokat | neked kell | neked kell | Igen | Igen |
Készítünk egy elhagyott kosár sorozatot | neked kell | neked kell | neked kell | Igen |
Készítünk egy elégedettség mérő-újravásároltató levélsorozatot | neked kell | neked kell | neked kell | Igen |
Készítünk egy elégedettség mérő-újravásároltató levélsorozatot | neked kell | neked kell | neked kell | Igen |
Elkészítünk egy db szegmenst | neked kell | neked kell | neked kell | Igen |
Készítünk egy db üdvözlő sorozatot, | neked kell | neked kell | neked kell | Igen |
TOVÁBBI VÁSÁRLÓSZERZÉSI LEHETŐSÉGEK | Belépő | Beállás | Ismerős | Komplett |
---|---|---|---|---|
+ szegmensenkénti sorozatokat készítünk | neked kell | neked kell | neked kell | Kérhető |
+ ezeket folyamatosan karbantartjuk | neked kell | neked kell | neked kell | Kérhető |
+ teljesítményüket monitorozzuk | neked kell | neked kell | neked kell | Kérhető |
+ további szegmentálási szempontok kidolgozása | neked kell | neked kell | neked kell | Kérhető |
+ megtervezzük és kivitelezzük a szegmentálási beállításokat | neked kell | neked kell | neked kell | Kérhető |
Ezek a + szolgáltatások havidíjas vagy jutalékos |
ő
Ez már egy működő hírlevél rendszer, és a szolgáltatásunk eddig a pontig ingyenes, feltéve, ha új, Advanced fiókos MailerLite előfizetést hozol létre a megadott linken keresztül. Minden feltételnek teljesülnie kell.
Ha van leveles szakértőd, marketingesed, a további beállításokat ő is el tudja végezni.
Ahhoz, hogy az Ilove.hírleveles rendszerben rejlő pompás lehetőségeket ki tudd aknázni, érdemes kicsit a mélyére ásni a dolgoknak.
De nem elvárható, hogy ehhez is kézség szinten érts. Felesleges beletenned az időt és az energiát, mert összességében sokkal jobban jársz, ha mi végezzük el helyetted.
Ebben is a segítségedre leszünk a beállás, az ismerős és a komplett csomagban.
*Feltéve, ha új, Advanced fiókos MailerLite előfizetést hozol létre a megadott linken keresztül. Ha van már MailerLite előfizetésed, konzultáljunk előtte.
Minden elvesztegetett perccel a konkurenciád jut előnyhöz!
Ha nincs hírleveles szakértőd a cégben, vagy alvállalkozóként, esetleg a marketingesre csak a működtetést bíznád oda, ez a legjobb választás. Mindent tartalmaz, amit a belépő csomag, azon felül pedig:
És kb egy hét alatt végzünk vele, és szakértő kezekben csodára képes eszközöd van onnantól.
Messze nincs vége a lehetőségeknek, olvass tovább!
Ha nincs hírleveles szakértőd a cégben, vagy alvállalkozóként, esetleg a marketingesre csak a működtetést bíznád oda, ez a legjobb választás. Mindent tartalmaz, amit a belépő és a beállás csomag, azon felül pedig:
És kb egy-másfél hét alatt végzünk vele, "csak" a hírleveleket kell megírnod, de ha nem szeretnél ezzel foglalkozni olvass tovább.
Minden elvesztegetett perccel a konkurenciád jut előnyhöz!
A komplett csomagban teljesen kész rendszert kapsz, amivel nincs további feladatod. Mindent tartalmaz, amit a beállás csomag és még hozzá ezeket:
És kb egy hét alatt végzünk ezzel is.
Sok internetes kereskedőhöz hasonlóan bizonyára te is unod, hogy a hírlevelezés egy nyűg. Púp a hátadon. Mit írjak? Mikor küldjem el? Kinek? Miért iratkoznak le? Miért nem iratkoznak fel? Egyáltalán mikor csináljam, az üzlet egész nap lefoglal.
Mi erre találtunk megoldást, hogy többé ne érezd úgy, hogy a hírlevelezés egy felesleges macera.
Mindössze annyit kell tenned, hogy elkezded használni. Ugyanis az összes szükséges hozzávalóval már most rendelkezel.
Semmi gond! Annál nagyobb lesz az öröm, amikor látod majd a számokat. Szerencsére ez nem az a műfaj, ami hittel működik. Ráadásul már most is használod, hiszen ez az oldal is MailerLite segítségével készült.
Amúgy se kell új ötlet hetente.
Így fogalmaznak a weboldalukon:
Az emberek gyakran kérdezik, miért hívnak minket MailerLite-nak, különösen azért, mert olyan megoldásokat kínálunk, amelyek távol állnak a „könnyű” kifejezéstől. A Lite több, mint a nevünk része, ez a gondolkodásmódunk.
A szótár a Lite definíciója szerint „egy adott dolog egyszerűbb vagy kevésbé kihívást jelentő változatát jelöli”. Hiszünk az ügyfélbarát megközelítésben, amely megszünteti a bonyolultságot, miközben továbbra is fejlett funkciókat kínál.
A MailerLite-nál minden tevékenységünk célja, hogy intuitív megoldásokat kínáljunk bonyolult feladatokra. Így tartjuk a Lite-ot a működésünk minden területén.
Az UNAS Magyarországon elsőként kínált előfizetői rendszerben komplett online értékesítési megoldást, amivel 2004-ben bevezette a bérelhető webáruház fogalmát a magyar piacra. A rendszer segítségével olyan folyamatosan fejlődő megoldást kap a felhasználó, amivel alacsony havidíj mellett magas funkcionalitású webáruházat tud üzemeltetni. A rendszerben működő webáruházak száma 2022 elejére meghaladta a 7500-at, a kezdetektől fogva a legnépszerűbb webáruházmotor Magyarországon.
A hírlevelezés azért jó neked, mert nem kerül pénzedbe elérni a felhasználókat, mint a PPC hirdetések esetén, mint például a Google és a Facebook (Meta) ahol minden kattintás után fizetsz.
Ha egyszer megszerezted valakinek az e-mail címét, és küldhetsz is levelet rá, onnantól csak rajtad múlik, hogy milyen gyakran jön vissza hozzád vásárolni. Viszont bármit szeretnél közölni velük, további költségek nélkül megteheted.
A hírlevél rendszer adatokból tud automata folyamatokat működtetni. Ez azt jelenti, hogy a vásárló egy korábbi tevékenysége alapján elébe megyünk a felmerülő igényeinek.
Az ilove.hírleveles rendszere biztosítja a megfelelő adatok áramlását az UNAS webáruházad és a MailerLite fiókod között. Tehát nem kell azon gondolkodnod, hogy mit küldj azoknak, akik 3 hónapja nem vásároltak, mert a rendszer tudni fogja, hogy egy nagyobb méretű ruhát, egy levegőszűrőt, ugyannak a szerzőnek egy másik művét ajánlja fel. Mindezt teljesen automatán. Ha jól beállítottuk.
Az Unas webáruházadban számos ponton biztosíthatod a feliratkozás lehetőségét. A rendelési folyamatban, a regisztrációkor, pop-up ablakban, a vásárlást követő kiküldött levelekben de akár egy külön főoldali szekcióban. Ennek a beállításával havi pár tucat feliratkozót biztosan fogsz tudni gyűjteni, akiknek utána küldhetsz levelet.
Ha ennél nagyobb ütemben szeretnél gyűjteni, arra remek lehetőség, ha van fizikai üzleted. Ide kihelyezünk egy papír alapú QR-kódot, ami szintén a feliratkozó oldalra visz.
Akkor iratkozik fel, ha a feliratkozással járó előny nagyobb, mint a kockázat, hogy esetleg nem megfelelő levelet kap. Pl: kap egy egyszeri, egyösszegű kedvezményt. Kap ajándék terméket a következő rendeléséhez. Előbb értesül az akciókról. Előbb értesül az új termékek megjelenéséről. Csak feliratkozással értesül a várható áremelésről. Csak feliratkozva hasznosíthatja a kuponját.
Ezek azok az ígéretek, amik működnek.
A leiratkozás két leggyakoribb oka, hogy nem tartják be azt az ígéretet, amiért feliratkozott és az, hogy valamiért már nem érdeklik a termékek vagy a szolgáltatás, amit értékesítesz.
Mondok egy példát: gyerekjátékokat értékesítesz, de az ő gyereke kinőtt belőle. Szanitert árulsz, de befejezte a lakásfelújítást, nem akar több ilyet.
A leiratkozás, persze jó is, hiszen miért küldözgetnél valakinek olyasmiről levelet, ami nem érdekli, hiszen vásárolni nem fog (DEHOGYNEM!), viszont beleszámít a feliratkozóid közé.
Ő az, akit érdekel amit írsz. Legyen az motorolaj, babaruha, kerékpár, vagy meditációs tanfolyam. Az ő radarján fent vagy, amint jó ajánlatot kap, vagy eljött az ideje, vásárolni fog.
Attól függ, ki kapja. Olyasvalaki, aki sohasem vásárolt nálad? Olyasvalaki, aki épp félbehagyott egy vásárlást? Esetleg valaki, aki visszatérő vásárló, vagy épp itt az ideje, hogy feltöltse a készletét vagy újra bejelentkezzen? Az első az üdvözlő hírlevélsorozat. A második az elhagyott kosár sorozat. A harmadik pedig a vásárlás utáni sorozat.
Az üdvözlő sorozat során értékesítési nyomasztás nélkül, de megismertetjük a termékeket, hogy miért érdemes nálunk megvásárolni, és a leggyakrabban felmerülő kérdéseket megválaszoljuk.
Arra ösztönözzük, hogy fejezze be a vásárlást. Kínálunk alternatív terméket, megerősítjük a döntésében, szakmai és emberi támogatást nyújtunk. Kezeljük a kifogásait, legvégső esetben adhatunk neki kedvezményt, vagy ajándékot, hogy átbillentsük.
Elégedettséget mérünk, amit később felhasználunk a termékadatok optimalizálásánál, és az üdvözlő sorozatban. Kiegészítőket ajánlunk, újravásárlásra bírjuk. Tartjuk a kapcsolatot.
Ez a három eszköz már jelentős árbevétel növekedést okoz, ha jól csinálják. És itt jövünk a képbe mi. Illetve az Ilove.hírleveles. A mi rendszerünkkel emberi erőforrás nélkül, egyszeri beállítással és finomhangolásokkal, automatán szállítjuk ezt a megoldást. Hónapokig eszedbe jut, hogy létezik, csak akkor veszed észre, ha ránézel a statisztikákra, hogy hűha, mennyi hírleveles vásárló volt.
Minden elvesztegetett perccel a konkurenciád jut előnyhöz!