A MailerLite alap összekötő modulja sem rossz, de a HÍRLEVELES sokkal sokkal többet tud. 
Épp olyan vállalkozások igényeire fejlesztettük, mint a tied.

Az alap összekötéssel is elboldogulhatsz, de miért tapogatóznál a sötétben? 


HOZZ KI TÖBBET A HÍRLEVÉLBŐL

1. Beállítjuk a MailerLite fiókodat, ami önmagában sem egyszerű feladat, sok lépésből áll, emiatt sok a hibázási lehetőség, ami az eredmény rovására megy.

2. Sokkal részletesebb adatokat küldünk, amiből sokkal jobb eredményt hozhatsz ki a végén.

3. Szakmai segítséget és konzultációt adunk a rendszer optimális használatáról.

4. Előre gyártott automatizmusokat állítunk be neked, ha szeretnéd.

A lenti képen látható eredmény az ILOVE.HIRLEVELES rendszerével született. 

Egy hónap alatt közel 3.5 Millió Forint bevételt generáltunk hírlevélből, ami havi szinten az összbevétel 6.19%-a. 

Ha te is szeretnél ilyen szép grafikont a saját Analytics felületeden, foglalj időpontot.

A MailerLite tényleg Lite. Első blikkre.

Sok jó hírlevél megoldás van, de mindegyik egy picit másban jó. Az UNAS-os ügyfeleim az elmúlt évek alatt egytől-egyig a MailerLite levelezőnél állapodtak meg. 

Mi lehet ennek az oka?

Hosszasan tudom fejtegetni. Dióhéjban annyi, hogy alap műveletek tekintetében kézre álló, egyszerű és magától értetődő a működése, ezért az alapszintű használata minimális informatikai tudással sem jelent gondot senkinek.


Főleg az új editorral, ami blokkokban gondolkodik.

Az Unas webáruházad mindent tud a vevőidről. Ezt a tudást adjuk át a levelezőnek egy közbülső rendszer segítségével. Ez az Ilove.Hírleveles.

Olyat tud, mint semmi más!

Ahhoz, hogy minden vásárlód a számára tökéletes hírlevelet kapja a megfelelő időben, még van egy hiányzó láncszem, amit csak a mi rendszerünk segítségével tudsz teljesen felpörgetni. 

Innentől akár az év minden napján automatikusan kimehet minden vevőd számára a tökéletes, egyedi tartalmú hírlevél. Nem untatjuk őket számukra felesleges ajánlatokkal. 

Hogyan működik a beállítás és mennyibe kerül?
Egy munkanap alatt megcsináljuk és INGYEN VAN! Az extra adatokkal együtt.


Fontos infó! 
A korábbi ingyenes összekötés megszűnt, ma már sokkal bővebb szolgáltatás csomagot adunk INGYEN.

ALAPFUNKCIÓK A HÍRLEVELES MAILERLITE összekötésével

Beállás
100 000 Ft

INGYENES!

Ismerős
200 000 Ft

Sikerdíj

Létrehozzuk az Ilove.hírleveles rendszerében a profilodat

Igen

Igen

Igen

Összekötjük az Unas webáruházaddal

Igen

Igen

Igen

Létrehozunk egy MailerLite fiókot, hogy ne neked kelljen

Igen

Igen

Igen

Beállítjuk a feliratkozási és leiratkozási szabályokat

Igen

Igen

Igen

Készítünk egy arculatra szabott levélsablont

Igen

Igen

Igen

Szinkronizáljuk az adatokat az UNAS és a ML között

Igen

Igen

Igen

Elvégezzük a szükséges DNS módosításokat

Igen

Igen

Igen

Beállítjuk az UNAS és a MailerLite közötti SAJÁT adatcsere mezőket

Igen

Igen

Igen

VÁSÁRLÓKEZELÉS - SZEGMENSEK 

Beállás
100 000 Ft

INGYENES!

Ismerős
200 000 Ft

Sikerdíj

Javaslatot teszünk esetleges további,
bevált szegmentálási lehetőségekre

Kérhető

Igen

Igen

Készítünk egy javaslatot a szegmentált felhasználóknak
küldendő sorozatokra

Kérhető

Igen

Igen

Létrehozzuk a megfelelő pop-up ablakokat és
formokat a MailerLite segítségével

Kérhető

Igen

Igen

Szegmentálási szempontok kidolgozása

Kérhető

Igen

Igen

Megtervezzük és kivitelezzük a szegmentálási beállításokat

Kérhető

Igen

Igen

Készítünk egy elhagyott kosár sorozatot

Kérhető

Kérhető

Igen

Készítünk egy elégedettség mérő-újravásároltató levélsorozatot

Kérhető

Kérhető

Igen

Készítünk egy elégedettség mérő-újravásároltató levélsorozatot

Kérhető

Kérhető

Igen

Elkészítünk egy db szegmenst

Kérhető

Kérhető

Igen

Készítünk egy db üdvözlő sorozatot,
amit a frissen feliratkozók számára küldünk

Kérhető

Kérhető

Igen

TOVÁBBI VÁSÁRLÓSZERZÉSI LEHETŐSÉGEK

Beállás
100 000 Ft

INGYENES!

Ismerős
200 000 Ft

Sikerdíj

+ szegmensenkénti sorozatokat készítünk

Kérhető

Kérhető

Igen

+ ezeket folyamatosan karbantartjuk

Kérhető

Kérhető

Igen

+ teljesítményüket monitorozzuk

Kérhető

Kérhető

Igen

+ további szegmentálási szempontok kidolgozása

Kérhető

Kérhető

Igen

+ megtervezzük és kivitelezzük a szegmentálási beállításokat

Kérhető

Kérhető

Igen

Ezek a + szolgáltatások havidíjas vagy jutalékos
megállapodással működhetnek, ami külön megbeszélés tárgya


Első lépésként
hozz létre egy ADVANCED MailerLite fiókot a lenti gombon keresztül.


Amíg ezt a fiókot használod, az UNAS  összekötés teljesen INGYENES.

A HÍRLEVELEZÉS ÁLDÁS VAGY ÁTOK?

Sok internetes kereskedőhöz hasonlóan bizonyára te is unod, hogy a hírlevelezés egy nyűg. Púp a hátadon. Mit írjak? Mikor küldjem el? Kinek? Miért iratkoznak le? Miért nem iratkoznak fel? Egyáltalán mikor csináljam, az üzlet egész nap lefoglal.

Mi erre találtunk megoldást, hogy többé ne érezd úgy, hogy a hírlevelezés egy felesleges macera.

 Mindössze annyit kell tenned, hogy elkezded használni. Ugyanis az összes szükséges hozzávalóval már most rendelkezel.


NEM HISZEL BENNE?

Semmi gond! Annál nagyobb lesz az öröm, amikor látod majd a számokat. Szerencsére ez nem az a műfaj, ami hittel működik. Ráadásul már most is használod, hiszen ez az oldal is MailerLite segítségével készült.



Első lépésként
hozz létre egy ADVANCED MailerLite fiókot a lenti gombon keresztül.


Amíg ezt a fiókot használod, az UNAS  összekötés neked teljesen INGYENES.

MIT TUD A HÍRLEVELES, AMITŐL SOKKAL JOBB LESZ NEKED?

ÚJ SZINTRE EMELJÜK A HÍRLEVELEZÉSED AZ ILOVE.HÍRLEVELES ÉS A MAILERLITE SEGÍTSÉGÉVEL


Teljes kereskedelmi integráció

Teljes termékintegráció

Integrált ügyfél adatbázis

Újravásárlást erősítő automatizmusok

Konverziós arány növelés, tehát kevesebb marketingköltés

Nincs többé küldenem kell egy hírlevelet effektus

Feliratkoztatás külső forrásból vagy offline is akár!

Átlátható és részletes statisztikával a marketing és a sales feladatok segítésére.

A megfelelő tartalmú levél a megfelelő postafiókban.

Bende Tibor MailerLite Expert segítségével

Levélben automatikusan elhelyezett termékek, képpel linkkel.

Gyors összekötés a neked szükséges módon.
Megtanítjuk. Meg is csináljuk, ha kéred.

A MailerLite-ról

A MailerLite nevében a Lite a hozzáállásukat jelenti a dolgokat illetően


Így fogalmaznak a weboldalukon:

Az emberek gyakran kérdezik, miért hívnak minket MailerLite-nak, különösen azért, mert olyan megoldásokat kínálunk, amelyek távol állnak a „könnyű” kifejezéstől. A Lite több, mint a nevünk része, ez a gondolkodásmódunk.

A szótár a Lite definíciója szerint „egy adott dolog egyszerűbb vagy kevésbé kihívást jelentő változatát jelöli”. Hiszünk az ügyfélbarát megközelítésben, amely megszünteti a bonyolultságot, miközben továbbra is fejlett funkciókat kínál.

A MailerLite-nál minden tevékenységünk célja, hogy intuitív megoldásokat kínáljunk bonyolult feladatokra. Így tartjuk a Lite-ot a működésünk minden területén.

ALAPFOGALMAK A HÍRLEVELEZÉST MOST KEZDŐK SZÁMÁRA

Mire jó a hírlevelezés egyáltalán?

A hírlevelezés azért jó neked, mert nem kerül pénzedbe elérni a felhasználókat, mint a PPC hirdetések esetén, mint például a Google és a Facebook (Meta) ahol minden kattintás után fizetsz. 

Ha egyszer megszerezted valakinek az e-mail címét, és küldhetsz is levelet rá, onnantól csak rajtad múlik, hogy milyen gyakran jön vissza hozzád vásárolni. Viszont bármit szeretnél közölni velük, további költségek nélkül megteheted.

Mire jó ez az összekötés egyáltalán?

A hírlevél rendszer adatokból tud automata folyamatokat működtetni. Ez azt jelenti, hogy a vásárló egy korábbi tevékenysége alapján elébe megyünk a felmerülő igényeinek. 

Az ilove.hírleveles rendszere biztosítja a megfelelő adatok áramlását az UNAS webáruházad és a MailerLite fiókod között. Tehát nem kell azon gondolkodnod, hogy mit küldj azoknak, akik 3 hónapja nem vásároltak, mert a rendszer tudni fogja, hogy egy nagyobb méretű ruhát, egy levegőszűrőt, ugyannak a szerzőnek egy másik művét ajánlja fel. Mindezt teljesen automatán. Ha jól beállítottuk.

Hogyan szerezz feliratkozókat?

Az Unas webáruházadban számos ponton biztosíthatod a feliratkozás lehetőségét. A rendelési folyamatban, a regisztrációkor, pop-up ablakban, a vásárlást követő kiküldött levelekben de akár egy külön főoldali szekcióban. Ennek a beállításával havi pár tucat feliratkozót biztosan fogsz tudni gyűjteni, akiknek utána küldhetsz levelet.

Ha ennél nagyobb ütemben szeretnél gyűjteni, arra remek lehetőség, ha van fizikai üzleted. Ide kihelyezünk egy papír alapú QR-kódot, ami szintén a feliratkozó oldalra visz.

Miért iratkozik fel valaki?

Akkor iratkozik fel, ha a feliratkozással járó előny nagyobb, mint a kockázat, hogy esetleg nem megfelelő levelet kap. Pl: kap egy egyszeri, egyösszegű kedvezményt. Kap ajándék terméket a következő rendeléséhez. Előbb értesül az akciókról. Előbb értesül az új termékek megjelenéséről. Csak feliratkozással értesül a várható áremelésről. Csak feliratkozva hasznosíthatja a kuponját.

Ezek azok az ígéretek, amik működnek.

Miért iratkozik le valaki?

A leiratkozás két leggyakoribb oka, hogy nem tartják be azt az ígéretet, amiért feliratkozott és az, hogy valamiért már nem érdeklik a termékek vagy a szolgáltatás, amit értékesítesz.

Mondok egy példát: gyerekjátékokat értékesítesz, de az ő gyereke kinőtt belőle. Szanitert árulsz, de befejezte a lakásfelújítást, nem akar több ilyet.

A leiratkozás, persze jó is, hiszen miért küldözgetnél valakinek olyasmiről levelet, ami nem érdekli, hiszen vásárolni nem fog (DEHOGYNEM!), viszont beleszámít a feliratkozóid közé.

Miért nem iratkozik le valaki?

Ő az, akit érdekel amit írsz. Legyen az motorolaj, babaruha, kerékpár, vagy meditációs tanfolyam. Az ő radarján fent vagy, amint jó ajánlatot kap, vagy eljött az ideje, vásárolni fog.

Milyen leveleket érdemes küldeni?

Attól függ, ki kapja. Olyasvalaki, aki sohasem vásárolt nálad? Olyasvalaki, aki épp félbehagyott  egy vásárlást? Esetleg valaki, aki visszatérő vásárló, vagy épp itt az ideje, hogy feltöltse a készletét vagy újra bejelentkezzen? Az első az üdvözlő hírlevélsorozat. A második az elhagyott kosár sorozat. A harmadik pedig a vásárlás utáni sorozat.

Az üdvözlő sorozat: 3-5 levél

Az üdvözlő sorozat során értékesítési nyomasztás nélkül, de megismertetjük a termékeket, hogy miért érdemes nálunk megvásárolni, és a leggyakrabban felmerülő kérdéseket megválaszoljuk.

Az elhagyott kosár sorozat: 2-4 levél

Arra ösztönözzük, hogy fejezze be a vásárlást. Kínálunk alternatív terméket, megerősítjük a döntésében, szakmai és emberi támogatást nyújtunk. Kezeljük a kifogásait, legvégső esetben adhatunk neki kedvezményt, vagy ajándékot, hogy átbillentsük.

A vásárlás utáni sorozat: 5-10 levél

Elégedettséget mérünk, amit később felhasználunk a termékadatok optimalizálásánál, és az üdvözlő sorozatban. Kiegészítőket ajánlunk, újravásárlásra bírjuk. Tartjuk a kapcsolatot.

Ez a minimum

Ez a három eszköz már jelentős árbevétel növekedést okoz, ha jól csinálják. És itt jövünk a képbe mi. Illetve az Ilove.hírleveles. A mi rendszerünkkel emberi erőforrás nélkül, egyszeri beállítással és finomhangolásokkal, automatán szállítjuk ezt a megoldást. Hónapokig eszedbe jut, hogy létezik, csak akkor veszed észre, ha ránézel a statisztikákra, hogy hűha, mennyi hírleveles vásárló volt.