Ez a weboldal sütiket használ.
1. Beállítjuk a MailerLite fiókodat, ami önmagában sem egyszerű feladat, sok lépésből áll, emiatt sok a hibázási lehetőség, ami az eredmény rovására megy.
2. Sokkal részletesebb adatokat küldünk, amiből sokkal jobb eredményt hozhatsz ki a végén.
3. Szakmai segítséget és konzultációt adunk a rendszer optimális használatáról.
4. Előre gyártott automatizmusokat állítunk be neked, ha szeretnéd.
Sok jó hírlevél megoldás van, de mindegyik egy picit másban jó. Az UNAS-os ügyfeleim az elmúlt évek alatt egytől-egyig a MailerLite levelezőnél állapodtak meg.
Hosszasan tudom fejtegetni. Dióhéjban annyi, hogy alap műveletek tekintetében kézre álló, egyszerű és magától értetődő a működése, ezért az alapszintű használata minimális informatikai tudással sem jelent gondot senkinek.
Főleg az új editorral, ami blokkokban gondolkodik.
Ahhoz, hogy minden vásárlód a számára tökéletes hírlevelet kapja a megfelelő időben, még van egy hiányzó láncszem, amit csak a mi rendszerünk segítségével tudsz teljesen felpörgetni.
Innentől akár az év minden napján automatikusan kimehet minden vevőd számára a tökéletes, egyedi tartalmú hírlevél. Nem untatjuk őket számukra felesleges ajánlatokkal.
ALAPFUNKCIÓK A HÍRLEVELES MAILERLITE összekötésével |
Alap INGYENES! |
Bővített |
Levélírós 300 000 Ft |
---|---|---|---|
Létrehozzuk az Ilove.hírleveles rendszerében a profilodat |
Igen |
Igen |
Igen |
Összekötjük az Unas webáruházaddal |
Igen |
Igen |
Igen |
Létrehozunk egy MailerLite fiókot, hogy ne neked kelljen |
Igen |
Igen |
Igen |
Beállítjuk a feliratkozási és leiratkozási szabályokat |
Igen |
Igen |
Igen |
Készítünk egy arculatra szabott levélsablont |
Igen |
Igen |
Igen |
Szinkronizáljuk az adatokat az UNAS és a ML között |
Igen |
Igen |
Igen |
Elvégezzük a szükséges DNS módosításokat |
Igen |
Igen |
Igen |
Beállítjuk az UNAS és a MailerLite közötti SAJÁT adatcsere mezőket |
NEM |
Igen |
Igen |
VÁSÁRLÓKEZELÉS - SZEGMENSEK |
Alap INGYENES! |
Bővített |
Levélírós 300 000 Ft |
---|---|---|---|
Javaslatot teszünk esetleges további, |
Kérhető |
Igen |
Igen |
Készítünk egy javaslatot a szegmentált felhasználóknak |
Kérhető |
Kérhető |
Kérhető |
Létrehozzuk a megfelelő pop-up ablakokat és |
Kérhető |
Igen |
Igen |
Szegmentálási szempontok kidolgozása |
Kérhető |
Kérhető |
Kérhető |
Megtervezzük és kivitelezzük a szegmentálási beállításokat |
Kérhető |
Kérhető |
Kérhető |
Készítünk egy elhagyott kosár sorozatot |
Kérhető |
Kérhető |
Igen |
Készítünk egy elégedettség mérő-újravásároltató levélsorozatot |
Kérhető |
Kérhető |
Igen |
Készítünk egy elégedettség mérő-újravásároltató levélsorozatot |
Kérhető |
Kérhető |
Igen |
Elkészítünk egy db szegmenst |
Kérhető |
Kérhető |
Igen |
Készítünk egy db üdvözlő sorozatot, |
Kérhető |
Kérhető |
Igen |
TOVÁBBI VÁSÁRLÓSZERZÉSI LEHETŐSÉGEK |
Alap INGYENES! |
Bővített |
Levélírós 300 000 Ft |
---|---|---|---|
+ szegmensenkénti sorozatokat készítünk |
Kérhető |
Kérhető |
Kérhető |
+ ezeket folyamatosan karbantartjuk |
Kérhető |
Kérhető |
Kérhető |
+ teljesítményüket monitorozzuk |
Kérhető |
Kérhető |
Kérhető |
+ további szegmentálási szempontok kidolgozása |
Kérhető |
Kérhető |
Kérhető |
+ megtervezzük és kivitelezzük a szegmentálási beállításokat |
Kérhető |
Kérhető |
Kérhető |
Ezek a + szolgáltatások havidíjas vagy sorozatként beárazott |
Sok internetes kereskedőhöz hasonlóan bizonyára te is unod, hogy a hírlevelezés egy nyűg. Púp a hátadon. Mit írjak? Mikor küldjem el? Kinek? Miért iratkoznak le? Miért nem iratkoznak fel? Egyáltalán mikor csináljam, az üzlet egész nap lefoglal.
Mi erre találtunk megoldást, hogy többé ne érezd úgy, hogy a hírlevelezés egy felesleges macera.
Mindössze annyit kell tenned, hogy elkezded használni. Ugyanis az összes szükséges hozzávalóval már most rendelkezel.
Semmi gond! Annál nagyobb lesz az öröm, amikor látod majd a számokat. Szerencsére ez nem az a műfaj, ami hittel működik. Ráadásul már most is használod, hiszen ez az oldal is MailerLite segítségével készült.
Teljes kereskedelmi integráció
Teljes termékintegráció
Integrált ügyfél adatbázis
Újravásárlást erősítő automatizmusok
Konverziós arány növelés, tehát kevesebb marketingköltés
Nincs többé küldenem kell egy hírlevelet effektus
Feliratkoztatás külső forrásból vagy offline is akár!
Átlátható és részletes statisztikával a marketing és a sales feladatok segítésére.
A megfelelő tartalmú levél a megfelelő postafiókban.
Levélben automatikusan elhelyezett termékek, képpel linkkel.
Gyors összekötés a neked szükséges módon.
Megtanítjuk. Meg is csináljuk, ha kéred.
Így fogalmaznak a weboldalukon:
Az emberek gyakran kérdezik, miért hívnak minket MailerLite-nak, különösen azért, mert olyan megoldásokat kínálunk, amelyek távol állnak a „könnyű” kifejezéstől. A Lite több, mint a nevünk része, ez a gondolkodásmódunk.
A szótár a Lite definíciója szerint „egy adott dolog egyszerűbb vagy kevésbé kihívást jelentő változatát jelöli”. Hiszünk az ügyfélbarát megközelítésben, amely megszünteti a bonyolultságot, miközben továbbra is fejlett funkciókat kínál.
A MailerLite-nál minden tevékenységünk célja, hogy intuitív megoldásokat kínáljunk bonyolult feladatokra. Így tartjuk a Lite-ot a működésünk minden területén.
A hírlevelezés azért jó neked, mert nem kerül pénzedbe elérni a felhasználókat, mint a PPC hirdetések esetén, mint például a Google és a Facebook (Meta) ahol minden kattintás után fizetsz.
Ha egyszer megszerezted valakinek az e-mail címét, és küldhetsz is levelet rá, onnantól csak rajtad múlik, hogy milyen gyakran jön vissza hozzád vásárolni. Viszont bármit szeretnél közölni velük, további költségek nélkül megteheted.
A hírlevél rendszer adatokból tud automata folyamatokat működtetni. Ez azt jelenti, hogy a vásárló egy korábbi tevékenysége alapján elébe megyünk a felmerülő igényeinek.
Az ilove.hírleveles rendszere biztosítja a megfelelő adatok áramlását az UNAS webáruházad és a MailerLite fiókod között. Tehát nem kell azon gondolkodnod, hogy mit küldj azoknak, akik 3 hónapja nem vásároltak, mert a rendszer tudni fogja, hogy egy nagyobb méretű ruhát, egy levegőszűrőt, ugyannak a szerzőnek egy másik művét ajánlja fel. Mindezt teljesen automatán. Ha jól beállítottuk.
Az Unas webáruházadban számos ponton biztosíthatod a feliratkozás lehetőségét. A rendelési folyamatban, a regisztrációkor, pop-up ablakban, a vásárlást követő kiküldött levelekben de akár egy külön főoldali szekcióban. Ennek a beállításával havi pár tucat feliratkozót biztosan fogsz tudni gyűjteni, akiknek utána küldhetsz levelet.
Ha ennél nagyobb ütemben szeretnél gyűjteni, arra remek lehetőség, ha van fizikai üzleted. Ide kihelyezünk egy papír alapú QR-kódot, ami szintén a feliratkozó oldalra visz.
Akkor iratkozik fel, ha a feliratkozással járó előny nagyobb, mint a kockázat, hogy esetleg nem megfelelő levelet kap. Pl: kap egy egyszeri, egyösszegű kedvezményt. Kap ajándék terméket a következő rendeléséhez. Előbb értesül az akciókról. Előbb értesül az új termékek megjelenéséről. Csak feliratkozással értesül a várható áremelésről. Csak feliratkozva hasznosíthatja a kuponját.
Ezek azok az ígéretek, amik működnek.
A leiratkozás két leggyakoribb oka, hogy nem tartják be azt az ígéretet, amiért feliratkozott és az, hogy valamiért már nem érdeklik a termékek vagy a szolgáltatás, amit értékesítesz.
Mondok egy példát: gyerekjátékokat értékesítesz, de az ő gyereke kinőtt belőle. Szanitert árulsz, de befejezte a lakásfelújítást, nem akar több ilyet.
A leiratkozás, persze jó is, hiszen miért küldözgetnél valakinek olyasmiről levelet, ami nem érdekli, hiszen vásárolni nem fog (DEHOGYNEM!), viszont beleszámít a feliratkozóid közé.
Ő az, akit érdekel amit írsz. Legyen az motorolaj, babaruha, kerékpár, vagy meditációs tanfolyam. Az ő radarján fent vagy, amint jó ajánlatot kap, vagy eljött az ideje, vásárolni fog.
Attól függ, ki kapja. Olyasvalaki, aki sohasem vásárolt nálad? Olyasvalaki, aki épp félbehagyott egy vásárlást? Esetleg valaki, aki visszatérő vásárló, vagy épp itt az ideje, hogy feltöltse a készletét vagy újra bejelentkezzen? Az első az üdvözlő hírlevélsorozat. A második az elhagyott kosár sorozat. A harmadik pedig a vásárlás utáni sorozat.
Az üdvözlő sorozat során értékesítési nyomasztás nélkül, de megismertetjük a termékeket, hogy miért érdemes nálunk megvásárolni, és a leggyakrabban felmerülő kérdéseket megválaszoljuk.
Arra ösztönözzük, hogy fejezze be a vásárlást. Kínálunk alternatív terméket, megerősítjük a döntésében, szakmai és emberi támogatást nyújtunk. Kezeljük a kifogásait, legvégső esetben adhatunk neki kedvezményt, vagy ajándékot, hogy átbillentsük.
Elégedettséget mérünk, amit később felhasználunk a termékadatok optimalizálásánál, és az üdvözlő sorozatban. Kiegészítőket ajánlunk, újravásárlásra bírjuk. Tartjuk a kapcsolatot.
Ez a három eszköz már jelentős árbevétel növekedést okoz, ha jól csinálják. És itt jövünk a képbe mi. Illetve az Ilove.hírleveles. A mi rendszerünkkel emberi erőforrás nélkül, egyszeri beállítással és finomhangolásokkal, automatán szállítjuk ezt a megoldást. Hónapokig eszedbe jut, hogy létezik, csak akkor veszed észre, ha ránézel a statisztikákra, hogy hűha, mennyi hírleveles vásárló volt.