MOSTANTÓL AZ UNASON KIBŐVÍTETT FUNKCIÓKKAL ELÉRHETŐ A MailerLite piacvezető levelező program!
Miért piacvezető?


Segítőkész ügyfélszolgálatuk van

Jó kézbesítési arányt érnek el, tapasztalataim szerint a legjobbat

Nagyon rugalmas, testre szabható rendszerük

Rengeteg gyönyörű sablon 

Előregyártott folyamatok

Extrán jól követhető működés

Telefonról is adminisztrálható

Szuper összekötés, az Unassal: vásárló és rendelés adatok

Kétirányú adatszinkron az Unassal

Ügyes automatizmusok

A végtelenségig finomhangolható, de az alapbeállításokkal is pompás

Ez azt jelenti, hogy kevesebbet költesz marketingre, miközben olcsóbban éred el a vásárlóidat hírlevéllel! Nem hiszel benne? Semmi gond!

Ha rendszeresen hirdetsz, tudod, hogy mennyire elszálltak a hirdetési árak. 

Azt is tapasztaltad, hogy a PPC kampányok mérhetőek ugyan, de sok esetben szőnyegbombázást hajtasz végre, azaz vaktában lövöldözöl az érdeklődőkre, homályos feltételek mentén.

A hírleveledre viszont azok iratkoznak fel, akiket tényleg érdekel amit csinálsz. 

Ezért fontos a hírlevél rendszer.

Az egy főre vetített vevőszerzési költséged drasztikusan lecsökken, és ezt a pénzt másra fordíthatod.
Pontosabban mérhetők a számai.
Személyesebb.
Azonnali visszajelzést kapsz,
A/B teszteléssel optimalizálhatod ingyen, nem pedig az üres kattintások kifizetésével.
Sokkal többet mondhatsz el, mint egy keresőszavas vagy banneres hirdetésben.


A lenti képen látható eredmény az ILOVE.HIRLEVELES rendszerével született. 

Egy hónap alatt közel 3.5 Millió Forint bevétel született hírlevélből, ami havi szinten az összbevétel 6.19%-a. 

Ha te is szeretnél ilyen szép grafikont a saját Analytics felületeden, foglalj időpontot.

Sok jó hírlevelező szoftver létezik, de egyvalamit nem tudnak, amit a MailerLite igen

Sok jó hírlevél megoldás van, de mindegyik egy picit más. Viszont az UNAS-os ügyfeleim az elmúlt évek alatt egytől-egyig a MailerLite levelezőnél állapodtak meg. 

Mi ennek az oka?

Hosszasan tudom fejtegetni. Dióhéjban annyi, hogy olyan kézre álló, egyszerű és magától értetődő a működése, hogy a használata minimális informatikai tudással sem jelent gondot senkinek.


Van egy ügyfelem, akinek a munkája nagyon nagyon távol áll a hírlevelektől, mégis ez az egyik legjobban működő bevételszerző csatornája. Egyszer úgy alakult, hogy küldött volna hírlevelet, de sajnos nem voltam gépnél. A bíztatásomra megpróbálta maga összerakni a levelet egy korábban küldött levél átírásával.

Pár perc telt csak el, és meg is jött a mobilomra a tökéletes, mobilra is optimalizált hírlevél.


Az Unas webáruházad mindent tud a vevőidről. Ezt a tudást adjuk át a levelezőnek egy közbülső rendszer segítségével. Ez az Ilove.Hírleveles.

De ahhoz, hogy mindenki a számára a tökéletes hírlevelet kapja a megfelelő időben (tudod, 4p), még van egy hiányzó láncszem. 

Ezt most megoldottuk neked. 

Innentől akár az év minden napján automatikusan kimehet minden vevőd számára a tökéletes, egyedi tartalmú hírlevél. Nem untatjuk őket számukra felesleges ajánlatokkal. 

Eredmény: kevesebb leiratkozó, több vásárló. És még a te időd is megmarad.

Ha eddig minden érthető volt, csak olvass tovább nyugodtan. Ha elakadtál, kattints erre a gombra!

Hogyan működik a beállítás és mennyibe kerül?
Ha van egy jó embered
, aki konyít az ilyesmihez, ingyen is megoldhatod magadnak.

Minden másra ott van a Hírleveles.

ALAPFUNKCIÓK

Belépő
Ingyenes

Beállás
100 000 Ft

Ismerős
200 000 Ft

Komplett
300 000 Ft

Létrehozzuk az Ilove.hírleveles rendszerében a profilodat

Igen

Igen

Igen

Igen

Összekötjük az Unas webáruházaddal

Igen

Igen

Igen

Igen

Létrehozunk egy MailerLite fiókot, hogy ne neked kelljen

neked kell

Igen

Igen

Igen

Beállítjuk a feliratkozási és leiratkozási szabályokat

neked kell

Igen

Igen

Igen

Készítünk egy arculatra szabott levélsablont

neked kell

Igen

Igen

Igen

Szinkronizáljuk az adatokat

neked kell

Igen

Igen

Igen

Elvégezzük a szükséges DNS módosításokat

neked kell

Igen

Igen

Igen

Beállítjuk az UNAS és a MailerLite közötti adatcsere mezőket

neked kell

Igen

Igen

Igen

VÁSÁRLÓKEZELÉS - SZEGMENSEK 

Belépő
Ingyenes

Beállás
100 000 Ft

Ismerős
200 000 Ft

Komplett
300 000 Ft

Javaslatot teszünk esetleges további,
bevált szegmentálási lehetőségekre

neked kell

neked kell

Igen

Igen

Készítünk egy javaslatot a szegmentált felhasználóknak
küldendő sorozatokra

neked kell

neked kell

Igen

Igen

Létrehozzuk a megfelelő pop-up ablakokat és
formokat a MailerLite segítségével

neked kell

neked kell

Igen

Igen

Szegmentálási szempontok kidolgozása

neked kell

neked kell

Igen

Igen

Megtervezzük és kivitelezzük a szegmentálási beállításokat

neked kell

neked kell

Igen

Igen

Készítünk egy elhagyott kosár sorozatot

neked kell

neked kell

neked kell

Igen

Készítünk egy elégedettség mérő-újravásároltató levélsorozatot

neked kell

neked kell

neked kell

Igen

Készítünk egy elégedettség mérő-újravásároltató levélsorozatot

neked kell

neked kell

neked kell

Igen

Elkészítünk egy db szegmenst

neked kell

neked kell

neked kell

Igen

Készítünk egy db üdvözlő sorozatot,
amit a frissen feliratkozók számára küldünk

neked kell

neked kell

neked kell

Igen

TOVÁBBI VÁSÁRLÓSZERZÉSI LEHETŐSÉGEK

Belépő
Ingyenes

Beállás
100 000 Ft

Ismerős
200 000 Ft

Komplett
300 000 Ft

+ szegmensenkénti sorozatokat készítünk

neked kell

neked kell

neked kell

Kérhető

+ ezeket folyamatosan karbantartjuk

neked kell

neked kell

neked kell

Kérhető

+ teljesítményüket monitorozzuk

neked kell

neked kell

neked kell

Kérhető

+ további szegmentálási szempontok kidolgozása

neked kell

neked kell

neked kell

Kérhető

+ megtervezzük és kivitelezzük a szegmentálási beállításokat

neked kell

neked kell

neked kell

Kérhető

Ezek a + szolgáltatások havidíjas vagy jutalékos
megállapodással működhetnek, ami külön megbeszélés tárgya


Az egyes csomagok részletes leírása 



A belépő csomag:

ő


  1. Létrehozzuk az Ilove.hírleveles rendszerében a profilodat.
  2. Összekötjük az Unas webáruházaddal.

Ez már egy működő hírlevél rendszer, és a szolgáltatásunk eddig a pontig ingyenes, feltéve, ha új, Advanced fiókos MailerLite előfizetést hozol létre a megadott linken keresztül. Minden feltételnek teljesülnie kell.

Ha van leveles szakértőd, marketingesed, a további beállításokat ő is el tudja végezni.
Ahhoz, hogy az Ilove.hírleveles rendszerben rejlő pompás lehetőségeket ki tudd aknázni, érdemes kicsit a mélyére ásni a dolgoknak. 

De nem elvárható, hogy ehhez is kézség szinten érts. Felesleges beletenned az időt és az energiát, mert összességében sokkal jobban jársz, ha mi végezzük el helyetted.

Ebben is a segítségedre leszünk a beállás, az ismerős és a komplett csomagban.


A fenti belépő csomag szolgáltatásai összesen 0 Ft-ba kerülnek!*

*Feltéve, ha új, Advanced fiókos MailerLite előfizetést hozol létre a megadott linken keresztül. Ha van már MailerLite előfizetésed, konzultáljunk előtte.


A beállás csomag


Ha nincs hírleveles szakértőd a cégben, vagy alvállalkozóként, esetleg a marketingesre csak a működtetést bíznád oda, ez a legjobb választás. Mindent tartalmaz, amit a belépő csomag, azon felül pedig:



  1. Létrehozunk egy MailerLite fiókot, hogy ne neked kelljen.
  2. Beállítjuk a feliratkozási és leiratkozási szabályokat.
  3. Készítünk egy arculatra szabott levélsablont.
  4. Szinkronizáljuk az adatokat.
  5. Elvégezzük a szükséges DNS módosításokat. 
  6. Beállítjuk az UNAS és a MailerLite közötti adatcsere mezőket, amivel Mesteri szintre emelheted a levelezésedet.

Egyszeri 100 000 Ft-ért.

És kb egy hét alatt végzünk vele, és szakértő kezekben csodára képes eszközöd van onnantól. 

Messze nincs vége a lehetőségeknek, olvass tovább!




    Az ismerős csomag:

    Ha nincs hírleveles szakértőd a cégben, vagy alvállalkozóként, esetleg a marketingesre csak a működtetést bíznád oda, ez a legjobb választás. Mindent tartalmaz, amit a belépő és a beállás csomag, azon felül pedig:



    1. Megbeszéljük veled, hogy a felhasználóidat és a vásárlóidat milyen adatok alapján szeretnéd szegmentálni. Ha nincs ötleted, szívesen adunk támpontokat is.
    2. Megtervezzük és kivitelezzük a céljaidhoz szükséges beállításokat.. 
    3. Javaslatot teszünk esetleges további, bevált szegmentálási lehetőségekre.
    4. Készítünk egy javaslatot a szegmentált felhasználóknak küldendő sorozatokra
    5. Létrehozzuk a megfelelő pop-up ablakokat és formokat a MailerLite segítségével.

    Az ismerős csomagban felsorolt szolgáltatásokkal a rendszered ütősebb, mint bármelyik vetélytársadé.

    (Kivéve persze, ha ő már az ügyfelünk.) 

    A díj egyszeri 200 000 Ft.

    És kb egy-másfél hét alatt végzünk vele, "csak" a hírleveleket kell megírnod, de ha nem szeretnél ezzel foglalkozni olvass tovább. 




      A komplett csomag:

      A komplett csomagban teljesen kész rendszert kapsz, amivel nincs további feladatod. Mindent tartalmaz, amit a beállás csomag és még hozzá ezeket:

      1. Elkészítjük a szegmenseidet.
      2. Készítünk egy db üdvözlő sorozatot, amit a frissen feliratkozók számára küldünk. Ez alapján te is le fogod tudni gyártani a többit. 5 levél.
      3. Készítünk egy elhagyott kosár sorozatot, ami a félbehagyott vásárlásokat hivatott megmenteni. 3 levél.
      4. Készítünk egy elégedettség mérő-újravásároltató levélsorozatot. 5 levél.

      A beállás, az ismerős és a komplett csomagban felsorolt minden szolgáltatással a rendszered szinte teljesen önműködő.

      Egyszeri 300 000 Ft-ért.

      És kb egy hét alatt végzünk ezzel is. 


      Első lépésként
      hozz létre egy ADVANCED MailerLite fiókot a lenti gombon keresztül.


      Amíg ezt a fiókot használod, az UNAS  összekötés teljesen INGYENES.

      A HÍRLEVELEZÉS ÁLDÁS VAGY ÁTOK?

      Sok internetes kereskedőhöz hasonlóan bizonyára te is unod, hogy a hírlevelezés egy nyűg. Púp a hátadon. Mit írjak? Mikor küldjem el? Kinek? Miért iratkoznak le? Miért nem iratkoznak fel? Egyáltalán mikor csináljam, az üzlet egész nap lefoglal.

      Mi erre találtunk megoldást, hogy többé ne érezd úgy, hogy a hírlevelezés egy felesleges macera.

       Mindössze annyit kell tenned, hogy elkezded használni. Ugyanis az összes szükséges hozzávalóval már most rendelkezel.


      NEM HISZEL BENNE?

      Semmi gond! Annál nagyobb lesz az öröm, amikor látod majd a számokat. Szerencsére ez nem az a műfaj, ami hittel működik. Ráadásul már most is használod, hiszen ez az oldal is MailerLite segítségével készült.



      Első lépésként
      hozz létre egy ADVANCED MailerLite fiókot a lenti gombon keresztül.


      Amíg ezt a fiókot használod, az UNAS  összekötés neked teljesen INGYENES.

      MIT TUD A HÍRLEVELES, AMITŐL SOKKAL JOBB LESZ NEKED?

      ÚJ SZINTRE EMELJÜK A HÍRLEVELEZÉSED AZ ILOVE.HÍRLEVELES ÉS A MAILERLITE SEGÍTSÉGÉVEL


      Teljes kereskedelmi integráció

      Teljes termékintegráció

      Integrált ügyfél adatbázis

      Újravásárlást erősítő automatizmusok

      Konverziós arány növelés, tehát kevesebb marketingköltés

      Nincs többé küldenem kell egy hírlevelet effektus

      Feliratkoztatás külső forrásból vagy offline is akár!

      Átlátható és részletes statisztikával a marketing és a sales feladatok segítésére.

      A megfelelő tartalmú levél a megfelelő postafiókban.

      Bende Tibor MailerLite Expert segítségével.

      Levélben elhelyezett termékek

      Gyors összekötés a neked szükséges módon.
      Megtanítjuk. Meg is csináljuk, ha kéred.

      A MailerLite-ról

      A MailerLite nevében a Lite a hozzáállásukat jelenti a dolgokat illetően


      Így fogalmaznak a weboldalukon:

      Az emberek gyakran kérdezik, miért hívnak minket MailerLite-nak, különösen azért, mert olyan megoldásokat kínálunk, amelyek távol állnak a „könnyű” kifejezéstől. A Lite több, mint a nevünk része, ez a gondolkodásmódunk.

      A szótár a Lite definíciója szerint „egy adott dolog egyszerűbb vagy kevésbé kihívást jelentő változatát jelöli”. Hiszünk az ügyfélbarát megközelítésben, amely megszünteti a bonyolultságot, miközben továbbra is fejlett funkciókat kínál.

      A MailerLite-nál minden tevékenységünk célja, hogy intuitív megoldásokat kínáljunk bonyolult feladatokra. Így tartjuk a Lite-ot a működésünk minden területén.

      Az UNAS-ról

      Magyarország kedvenc bérelhető webáruház rendszere az UNAS


      Az UNAS Magyarországon elsőként kínált előfizetői rendszerben komplett online értékesítési megoldást, amivel 2004-ben bevezette a bérelhető webáruház fogalmát a magyar piacra. A rendszer segítségével olyan folyamatosan fejlődő megoldást kap a felhasználó, amivel alacsony havidíj mellett magas funkcionalitású webáruházat tud üzemeltetni. A rendszerben működő webáruházak száma 2022 elejére meghaladta a 7500-at, a kezdetektől fogva a legnépszerűbb webáruházmotor Magyarországon.

      ALAPFOGALMAK A HÍRLEVELEZÉST MOST KEZDŐK SZÁMÁRA

      Mire jó a hírlevelezés egyáltalán?

      A hírlevelezés azért jó neked, mert nem kerül pénzedbe elérni a felhasználókat, mint a PPC hirdetések esetén, mint például a Google és a Facebook (Meta) ahol minden kattintás után fizetsz. 

      Ha egyszer megszerezted valakinek az e-mail címét, és küldhetsz is levelet rá, onnantól csak rajtad múlik, hogy milyen gyakran jön vissza hozzád vásárolni. Viszont bármit szeretnél közölni velük, további költségek nélkül megteheted.

      Mire jó ez az összekötés egyáltalán?

      A hírlevél rendszer adatokból tud automata folyamatokat működtetni. Ez azt jelenti, hogy a vásárló egy korábbi tevékenysége alapján elébe megyünk a felmerülő igényeinek. 

      Az ilove.hírleveles rendszere biztosítja a megfelelő adatok áramlását az UNAS webáruházad és a MailerLite fiókod között. Tehát nem kell azon gondolkodnod, hogy mit küldj azoknak, akik 3 hónapja nem vásároltak, mert a rendszer tudni fogja, hogy egy nagyobb méretű ruhát, egy levegőszűrőt, ugyannak a szerzőnek egy másik művét ajánlja fel. Mindezt teljesen automatán. Ha jól beállítottuk.

      Hogyan szerezz feliratkozókat?

      Az Unas webáruházadban számos ponton biztosíthatod a feliratkozás lehetőségét. A rendelési folyamatban, a regisztrációkor, pop-up ablakban, a vásárlást követő kiküldött levelekben de akár egy külön főoldali szekcióban. Ennek a beállításával havi pár tucat feliratkozót biztosan fogsz tudni gyűjteni, akiknek utána küldhetsz levelet.

      Ha ennél nagyobb ütemben szeretnél gyűjteni, arra remek lehetőség, ha van fizikai üzleted. Ide kihelyezünk egy papír alapú QR-kódot, ami szintén a feliratkozó oldalra visz.

      Miért iratkozik fel valaki?

      Akkor iratkozik fel, ha a feliratkozással járó előny nagyobb, mint a kockázat, hogy esetleg nem megfelelő levelet kap. Pl: kap egy egyszeri, egyösszegű kedvezményt. Kap ajándék terméket a következő rendeléséhez. Előbb értesül az akciókról. Előbb értesül az új termékek megjelenéséről. Csak feliratkozással értesül a várható áremelésről. Csak feliratkozva hasznosíthatja a kuponját.

      Ezek azok az ígéretek, amik működnek.

      Miért iratkozik le valaki?

      A leiratkozás két leggyakoribb oka, hogy nem tartják be azt az ígéretet, amiért feliratkozott és az, hogy valamiért már nem érdeklik a termékek vagy a szolgáltatás, amit értékesítesz.

      Mondok egy példát: gyerekjátékokat értékesítesz, de az ő gyereke kinőtt belőle. Szanitert árulsz, de befejezte a lakásfelújítást, nem akar több ilyet.

      A leiratkozás, persze jó is, hiszen miért küldözgetnél valakinek olyasmiről levelet, ami nem érdekli, hiszen vásárolni nem fog (DEHOGYNEM!), viszont beleszámít a feliratkozóid közé.

      Miért nem iratkozik le valaki?

      Ő az, akit érdekel amit írsz. Legyen az motorolaj, babaruha, kerékpár, vagy meditációs tanfolyam. Az ő radarján fent vagy, amint jó ajánlatot kap, vagy eljött az ideje, vásárolni fog.

      Milyen leveleket érdemes küldeni?

      Attól függ, ki kapja. Olyasvalaki, aki sohasem vásárolt nálad? Olyasvalaki, aki épp félbehagyott  egy vásárlást? Esetleg valaki, aki visszatérő vásárló, vagy épp itt az ideje, hogy feltöltse a készletét vagy újra bejelentkezzen? Az első az üdvözlő hírlevélsorozat. A második az elhagyott kosár sorozat. A harmadik pedig a vásárlás utáni sorozat.

      Az üdvözlő sorozat: 3-5 levél

      Az üdvözlő sorozat során értékesítési nyomasztás nélkül, de megismertetjük a termékeket, hogy miért érdemes nálunk megvásárolni, és a leggyakrabban felmerülő kérdéseket megválaszoljuk.

      Az elhagyott kosár sorozat: 2-4 levél

      Arra ösztönözzük, hogy fejezze be a vásárlást. Kínálunk alternatív terméket, megerősítjük a döntésében, szakmai és emberi támogatást nyújtunk. Kezeljük a kifogásait, legvégső esetben adhatunk neki kedvezményt, vagy ajándékot, hogy átbillentsük.

      A vásárlás utáni sorozat: 5-10 levél

      Elégedettséget mérünk, amit később felhasználunk a termékadatok optimalizálásánál, és az üdvözlő sorozatban. Kiegészítőket ajánlunk, újravásárlásra bírjuk. Tartjuk a kapcsolatot.

      Ez a minimum

      Ez a három eszköz már jelentős árbevétel növekedést okoz, ha jól csinálják. És itt jövünk a képbe mi. Illetve az Ilove.hírleveles. A mi rendszerünkkel emberi erőforrás nélkül, egyszeri beállítással és finomhangolásokkal, automatán szállítjuk ezt a megoldást. Hónapokig eszedbe jut, hogy létezik, csak akkor veszed észre, ha ránézel a statisztikákra, hogy hűha, mennyi hírleveles vásárló volt.

      .